juni 2011

jag är en soldat för dig

Wedgies - Aldo, Bukse - H&M, Veske - Firenze

Lavkarbo Surf & Turf

Idag syntes jeg at min kjære fortjente å få servert middag da han kom hjem fra jobb! Og siden vi fra igår startet en ny, la oss kalle det livsstil, som vi har levd tidligere, med mye grønns...

Frokost på egen balkong

Hei dere! Nå er jeg endelig hjemme igjen! Faktisk ganske godt å komme tilbake til frisk luft, grovt brød og ikke minst Carmen, som forøvrig har gått opp 1,5kg på sitt feriebesøk hos mamma! Haha! De...

Mobilblogg, fra Firenze

Hei dere:) En liten oppdatering! Mac'en lader ikke lengre, så jeg må heller mobilblogge litt, og naturligvis blir det da litt mindre enn håpet! Men det er jo deilig med litt ferie også! Vi er nå i ...

Båttur til St. Tropez

Torsdagen dro vi til St.Tropez med båten! En time på sjøen i solen var helt perfekt begge veier! Vi fikk utdelt sykkler da vi kom frem og syklet ut til en strandrestaurant ca 15 min ut av byen! Den...

46 timer søvnløs i Cannes

Allerede etter første dag klarte jeg å bryte mitt løfte, og jevnlig oppdatering! But here goes!PÅ flyet ble jeg sittende å snakke med en eldre mann, så noe soving der ble det heller ikke noe av! UT...

@ Gardermoen

God morgen dere! Ja igår, på kontoret, lo Kristine av meg fordi hun ikke hadde hørt noen bruke ordet "døgne¨ på mange, mange år, men nå kan jeg bekrefte det, dere, DØGNE ER ET ORD SOM LEVER I BEST...

FerieShopping

Nå har jeg vært å handlet litt mer enn planlagt.. Jeg fikk lønn OG feriepenger idag, så et lett valg. Nå er jeg helt utslitt, og har bare igjenn å pakke, aalt for to uker! Har ikke pakket e...

New in: MJ Sunnies

ENDELIG har jeg fått de! Det tok jo nesten tre uker fra bestilling, men nå! Tre dager før jeg drar på ferie fikk jeg de! det var i GREVENS TID! I love them! Akkurat passe kule! og så er de ...

Perfekt til trening!

Hei dere! Etter jobb idag var jeg å traff min kjære Vicky som er hjemme en liten tur fra London. Hun er så søt som har flyttet dit! Ut i den store verden:) Etterspurt var et lavkarbo oppskrifts-inn...

jeg elsker 4. juni

Vi har hatt en supereilig dag i det fine været! Startet med frokost på balkongen og soling i parken med Carmish og Jonas. Men til tross for dupping i fontenen, ble det litt for varmt altså! Vi dro ...

Summertime

Dagens Chillax-outfit! ooh. Skjørt - Topshop, Genser - H&M, Briller - MarcJ.

God morgen.

Det er allerede fredag, og i morgen er nok en fridag! Hvor herlig er ikke det! Om jeg teller med idag, har jeg faktisk kun tre arbeidsdager igjen, for jeg får meg en lang og velfortjent ferie for e...

Nuts for Strawberries

1. juni er heer og det er sommer! Dette er et godt tegn, og jeg ønsker at resten av sommeren skal bli like bra! Har til og med spist lunsj ute idag. Skikkelig koselig! Det er kommet jordbær i diske...